Brev:
Nattesøvn med afbrydelser
9. april 2004
Alder:
6 mdr.
Nattesøvn med afbrydelser
Jeg har en dreng på 6½ måned. Han vågner om natten hver 2-3 time. Jeg prøver at vugge ham i søvn, men oftest bliver han først tilfreds efter jeg har ammet ham.
Han sover i barnevognen fra kl 10 og 1 time eller 3. Om eftermiddagen fra kl 15 og ca. 1½-2 timer.
Han får bryst morgen, formiddag, eftermiddag og inden sengetid kl. 20, desuden får han til frokost grød og vand, om eftermiddagen frugtmos og til aften mos af 2 kartofler, en gulerod ell. lign. og nu også lidt kød samt vand af kop.
Jeg har forsøgt at mætte ham med vælling samt modermælkserstatning, men han kan ikke lide det. Han vil ikke drikke af flaske.
Jeg ville gerne trappe ned med amningen, men hvad skal han så "leve af"?
Jeg er ked af natteroderiet, da det jo også tærer på mig.
Hvad kan jeg gøre?
Med venlig hilsen
Lotte