Brev:
Amning og 2 tænder i undermunden
9. april 2004
Alder:
7 mdr.
Amning og 2 tænder i undermunden
Hej igen Helen,
Jeg skrev til dig for noget tid siden, idet min datter på lidt over 7 mdr. er ved at få 2 tænder i undermunden. Den ene er flot oppe nu.
MEN hun bider mig. AV! Hun gør det i sjov og det er sket flere gange nu, også i samme amning. Det er kun på det ene bryst. Det bryst som hun ligger mindst ved. Hun gør det både når jeg lægger hende først til og også når jeg slutter på det. Min teori er lidt, at det er fordi, at der ikke er så meget run på - på den ene side og derfor begynder hun at lege. For når jeg så skifter, spiser hun pænt. Når jeg slutter på "det dårlige", hvis vi kalder det sådan, så bider hun også (legende) og jeg tænker, at det er fordi hun er mæt og ikke gider mere...
Jeg har alle gange sagt højt AV, så hun er hoppet af og blevet lidt forskrækket, men ikke grædt.
Men idet det er sket flere dage nu, lader det ikke til det virker.
Jeg fortsætter min taktik og skifter bryst eller stopper, når hun er mæt, så hun ikke får chancen, men jeg frygter nu godt nok, at det sker igen og AV, det er ikke rart.
Har du ellers et andet råd til mig?
For øvrigt er Freja hjemvendt fra sygehuset. Er ikke helt uden for mistanke for kighoste endnu, men de hælder vist mere til en form for virus :-)
Kærlig hilsen
Lisbeth