Brev:
Morgenmad - 16 mdr.
15. oktober 2008
Alder:
16 mdr.
Morgenmad - 16 mdr.
Kaere Helen
Denne gang har jeg lige et morgenmadspörgsmaal:
Oscar har altid faaet gröd til morgenmad, men begynder nu at sige fra, det han foretraekker er det vi spiser, dvs som regel franskbröd med smör og syltetöj, andre gange cornflakes hvis det skal gaa hurtigt.
Han vaagner mellem kl. 6 - 7.30, det kommer an paa hvor traet han er, om han har vaeret i vuggestuen dagen forinden. Han faar sin maelk naar han vaagner, 240 ml, og ved 8-tiden spiser vi morgenmad sammen.
Er der nok naering i bröd, smör og syltetöj? og hvilken maengde skal han evt spise? Hvad kan du ellers foreslaa af morgenmad til ham?
Oscar faar stadig sin flaske om morgenen og om aftenen, det gör de fleste börn i Frankrig i rimelig lang tid. Vi har valgt at blive ved lidt endnu, da det ellers vil vaere svaert at faa daekket hans maelkebehov, da han ikke faar maelk i löbet af dagen i vuggestuen.
Paa forhaand tak
Med venlig hilsen
Lotte