Brev:
Længden på lure om dagen og aktiviteter, lege
15. oktober 2008
Alder:
3 mdr.
Længden på lure om dagen og aktiviteter, lege
Hej Helen
Hvor lange bør henholdsvis formiddags-, middags- og eftermiddagsluren være for en baby på 3 mdr.?
Maja plejer at vågne omkring kl. 6.30 om morgenen. Jeg er klar over at det varierer fra baby til baby.
Har du nogle gode ideér til aktiviteter/lege i løbet af dagen?