Brev:
Søvnproblemer - 3 mdr.
15. oktober 2008
Alder:
3 mdr.
Søvnproblemer - 3 mdr.
Hej Helen.
Så har jeg lige et spøgrsmål igen. Min søn på knap 15 uger er begyndt at sove dårligt om natten. I en lang periode sov han nemt 5-7 timer i træk (ca 21-22 til 4-5)- hvorfor jeg kun var oppe og amme engang om natten (ammer 100%). Den sidste uges tid er han begyndt at vågne igen efter ca 3 timer, og jeg må give ham mad 2 gange igen - lige som da han var helt lille.
Desuden vågner han også op flere gange og roder rundt i sengen- hvilket resulterer i en træt dreng og en træt mor næste dag.
Kan det være at han ikke bliver ordentlig mæt, eller at jeg ikke har nok mælk til ham??
Eller er det ved at være tiden med vælling (eller hvad det nu lige er man starter med først)??
Tænker lidt på måske at give ham en flaske modermælkserstatning inden sengetid. Selvom jeg frygtelig gerne ville kunne nøjes med min mælk til ham.
Med venlig hilsen
En træt mor