Brev:
Hjælp til vækstkurver
14. oktober 2008
Alder:
15 mdr.
Hjælp til vækstkurver
Hej igen.
Har lige lagt tal ind i vækstkurverne, og har lidt problemer med at tyde dem. Hvor meget over 50 percentil er normalt. Carolina ligger indimellem på 85.
Og BMI, hvad er normalt for de små, og bruger man det overhovedet? Jeg ved at for voksne skal det helst være mellem 20-23 ca:-)
Charlotte