Brev:
Barnets udvikling og måltider
9. april 2004
Alder:
10 mdr.
Barnets udvikling og måltider
Vi har en barn på 10 mdr der vejer 8,200 og han blev født for tidligt. Hvad kan jeg give ham til at spise for at forbedre hans vægt?
Han græder også når vi går fra ham og føler sig utryg når han er alene. Dagplejen har også problemer med det. Hvad kan vi gøre, skal vi lade ham græder eller hvad?
Han kravler baglens eller i ring, men kan ikke finde ud af at gå fremad. Vi er meget bekymrede og hved ikke, hvordan kan vi hjælpe ham?
Jeg håber at du kan svare på de 3 spørgsmål, som vi har stillet?
Bekymret mor