Brev:
Skærer tænder - 10 mdr.
6. oktober 2008
Alder:
10 mdr.
Skærer tænder - 10 mdr.
Hej Helen.
Min datter på 10 mrd har lige fået sine 2 øverste fortænder således at hun nu har alle 4 fortænder. Efter de er begyndt at vokse ud er hun den sidste uges tid begyndt at skære tænder.
Er det bare fordi hun skal vænne sig til at hun nu har de 2 ekstra tænder og det derfor føles sjovt - eller skal jeg bekymre mig, og gøre noget ved det? Plejer at give hende sutten når hun gør det.
På forhånd tak:)