Brev:
Overgang fra bryst og mm til flaske og grød - 4 mdr.
6. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Overgang fra bryst og mm til flaske og grød - 4 mdr.
Kære Helen,
Min datter på godt 4 måneder er indtil nu kun fået bryst og har således aldrig fået en flaske.
Hun vejer nu 7,3 og er 70 cm. lang og tager således fint på, dog kan jeg godt mærke, at der ikke kan 4 timer imellem hun blivet ammet, det fungerer nu også fint nok, men jeg spekulerer om man gør klogt i en blid overgang/om jeg skal starte med små smagsprøver på grød/prøve at give hende en flaske med vand/mme eller lignende for at vænne hende til det?
Mange hilsner,
Trine