Brev:
Mælk og mad - 10 mdr.
5. oktober 2008
Alder:
10 mdr.
Mælk og mad - 10 mdr.
Kære Helen.
Jeg har et par korte spørgsmål.
Min egen SP har fortalt mig, at min søn på nu 10 mdr. ikke må spise rugbrød med kerner indtil han er to år - hvorfor ikke?
Jeg er desværre nødt til at stoppe med at amme om en lille måneds tid, da jeg skal ud at rejse i tre dage. Problemet er dog, at min søn stadig ikke vil drikke hverken sødmælk eller letmælk. Har også prøvet at lave havregrød på mælk i stedet for vand, men det brød han sig bestemt ikke om. Hvordan sikrer jeg mig, at han får nok calcium? Han får stadig MME i øllebrød/havregrød (ca. 1/2 dl), ca. 1/2 dl. youghurt om dagen. En ostehapser om dagen samt en halv bolle med smøreost.
Hilsen mor