Brev:
Hvornår må børn sidde i høj stol?
5. april 2004
Alder:
6 mdr.
Hvornår må børn sidde i høj stol?
Vores tvillinger kan godt sidde med støtte, men de falder forover. Det er ikke hver gang, de gør det. Det er mest, når de er trætte tror jeg. Men er det så godt, at sætte dem i en høj stol?
De har fået skemad siden de blev 4 måneder, så det ville jo være rart, hvis de kunne komme ud af autostolene. Kan vi bruge høj stol til dem bare til spisetiderne ?