Svar: Dreng sover meget om natten
5. april 2004
Alder:
1 mdr.
Kære Linda
Ja det vil være en rigtig god idé at du lægger din dreng til brystet omkring midnat eller når du selv gå i seng.
Han er endnu så lille at han ikke helt har fundet ud af, hvad det vil sige at være mæt og sulten og han mavesæt er så lille at den har behov for hyppig optankning.
Jeg tror det er helt rigtig vurderet af dig, at hans uro og utilfredshed skyldes at han i løbet af dagen skal indhente den ekstra mad.
Fortsat held og lykke med ham.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske