Brev:
Dreng sover meget om natten
5. april 2004
Alder:
1 mdr.
Dreng sover meget om natten
Hej.
Jeg har en dreng på 3 uger. Han sover ofte 7-8 timer fra ca. 20-21 tiden hver nat. Til gengæld virker det som om at hans spise- og søvnbehov bliver forstyrret af det.
Han er meget uterlig om formiddagen op til 17 tiden, medmindre jeg tager ham ud i barnevogn, og vil spise tit og får næsten ikke ro til at sove. Det resulterer i at han bliver overtræt. Altså at hans lange nattesøvn (som vi ikke klager over!) forstyrrer både hans ammerytme men også hans søvn. Det er ihvertfald mit bud.
Vil det være en ide at vække ham ved midnats tid og amme ham så han ikke ligger så længe uden et måltid? En mere kontenuerlig madrytme?
venlig hilsen
Linda