Brev:
Flaske nedtrapning, sødmælk og behov for jern
27. september 2008
Alder:
9 mdr.
Flaske nedtrapning, sødmælk og behov for jern
Hej Helen
Min datter er nu snart 10 mdr. og jeg tænker om vi skal trappe ned til en flaske dagligt, så hun kun får den ene før sengetid.
Hun får flaske 2 gange dagligt (ca. 400 ml). en til hendes anden lur, ved ca. 2tiden og en når hun skal puttes til at sove om aftenen - og så laver jeg hendes harvergrød om morgen på ME.(200ml.) hun spiser dog kun ca halvdelen af sin potion.
Jeg er lidt i tvivl om hvor meget sødmælk og andre mælke produkter hun må få nu. Hun elsker ost, drikker fint sødmælk af kop til sin frokost og får af og til også yoghurt.
Kan jeg iøvrigt godt lave hendes havregørd på sødmælk nu ?
Hvis jeg kan trappe ned, skal hun vel have jerntilskud, hvor længe skal hun have det?
Håber du kan hjælpe med lidt svar
På forhånd tak
Karlas mor