Brev:
Flaske om natten - 3 mdr.
25. september 2008
Alder:
3 mdr.
Flaske om natten - 3 mdr.
Hej Helen ..
Oliver er nu 3 en halv måned.. og han har sådan en rytme:
Kl 8 får han en flaske sover ca 3 timer, kl 12 får han en til sover ca 2 til 2 en halv time kl 16 får han en flaske til..sover 1 til 1 en halv time kl 19.19.30 får han en flaske til og så sover han kl 20 der er han død træt ligger ham i seng og så sover han til 04.30 får en flaske mere.
Men mit spørgsmål er så han spiser 100 ml kl 04.30 og gylper meget op igen er det fordi han ikke er rigtig sulten, han ber selv om noget og han spiser ca 180 til 200 ml hver gang om dagen.. vejer 5800 0g er 64 lang ca..han virker næsten over fyldt..
Er han på nedtrapning med flasken om natten eller er det for tidligt ...
Skal jeg tilbyde vand i stedet for hvis sutten ikke virker eller skal jeg stadig give ham flaske med mme..
Så prøver jeg at få han til at sove til kl 6-7 tiden men han virker frisk kl 5 og pludre osv.. og jeg er rigtig kedelig så tidlig ....
Håber du kan hjælpe
Knus,
Tanja