Brev:
Opdragelse og opførsel
5. april 2004
Alder:
2 år, 6 mdr.
Opdragelse og opførsel
Hej
Vi har en dreng på 2½, som skriger når tingene ikke passer ham, ikke får sin vilje eller når han bliver irettesat fordi han gør noget han ikke må.
Han skriger meget højt, som eks. kan jeg give at naboens hund begynder at hyle, når han folder sig ud.
I børnehaven har de prøvet at vende ham ryggen og de siger det hjælper. Vi har prøvet det hjemme, men det virker ikke.
Han har haft en periode før men det gik over, da sproget begyndte at komme.
Nu er han så startet igen og det skal siges at han ikke opnår sin vilje ved at gøre det.
Hvordan griber vi det bedst an, så han stopper.
Det er uudholdeligt at høre på og til sidst er ens tålmodighed opbrugt.
Håber du har et godt råd.
Med venlig hilsen
Kristina