Brev:
Allergi og kanel
19. september 2008
Alder:
23 mdr.
Allergi og kanel
Hej Helen.
Et kort spørgsmål. Er der noget allergifremkaldende i kanel? Min søn bliver helt rød om munden og ud på kinderne når han spiser kanel på risengrød. Der er ikke noget hvis han f.eks. spiser kanelknækbrød eller en bid af en kanelsnegl. Vi undrer os bare over det. Det ser ikke ud til at genere ham så meget og det går væk i løbet af 15 min.
Kærlig hilsen
Karoline