Brev:
Sovetid - 3 mdr.
17. september 2008
Alder:
3 mdr.
Sovetid - 3 mdr.
Hej Helen ...
Hvor meget tøj skal min lille baby på 12 uger ha på ude og sove i barnevognen.. er kommet ud af liften.. skal han sove med futter.
Og hvornår skal vi begynde med voksi posen..og hvor meget tøj skal han ha på i voksi posen...
Kan det også være rigtig at han er mere tørstig når han får mme..
Kærlig hilsen
Oliver og Tanja