Brev:
Bange for andre små børn
17. september 2008
Alder:
14 mdr.
Bange for andre små børn
Hej Helen.
Carolina er nu 14 mdr. og hun er bange for andre små børn. Jeg ved godt det lyder underligt og jeg skriver til dig fordi jeg ikke kunne få noget svar af min egen sundhedsplejerske, som var på afsluttende besøg igår (tirsdag).
Hun har aldrig været særlig glad for andre små børn, heller ikke dem der er i mødregruppen. Da de begyndte at kravle, stak hun i et vræl hvis de nærmede sig hende, også selvom hun sagtens kunne kravle væk.
Jeg har hele tiden tænkt at det nok skulle gå over og at det nok er et udtryk for usikkerhed. Men selv små børn ned til 7 mdr der kravler hen til hende bliver hun bange for. Og det er ikke bare pylder. Hun ryster over hele kroppen og græder /hulker selv efter hun er kommmet op på armen.
Børn der kan gå er der ingen problemer med.
Har du et bud??? For jeg er jo lidt bekymret;-)
Med venlig hilsen
Charlotte