Brev:
Nægter at spise - 6 mdr.
17. september 2008
Alder:
6 mdr.
Nægter at spise - 6 mdr.
Hej Helen,
Oskars fordøjelsessystem fungerer nu - og afføringen går det meget bedre med under brug af laktulose. Det har dog ikke hjulpet det mindste på hans madindtag - han nægter simpelthen at åbne munden. Har prøvet øllebrød, havregrød, risgrød, hirsegrød, frugtmos, kartoffelmos, grøntgsagsmos, kødsovs, rugrbødshapser osv...intet frister ham, han vil bare ikke åbne munden!
Jeg ammer hele natten igennem - der går 1-2 timer imellem, og jeg er så træt af det.
Oskars er nu 6 mdr og 7 dage, og jeg synes jo han burde spise mere - Nu har det være sådan i 7 uger.
Han er glad og smiler, ruller, møffer rundt over det hele om dagen.
Hvad pokker kan vi stille op?
Med venlig hilsen I.