Brev:
Legetøj til spædbarn
16. september 2008
Alder:
1 mdr.
Legetøj til spædbarn
Hej Helen
Vores dreng er nu 5 uger og ganske rolig af natur og ligger nogen gange i fx. liften og kigger rundt uden at virke utilfreds og uden at græde.
Vi er lidt usikre på hvornår det er tid til at aktivere ham med fx. aktivitetstæppe, folde-ud-bog, rangler og andet legetøj i fx en kravlegård? Indtil videre har han ikke virket speciel interesseret i de forskellige ting når vi har forsøgt, men om det skyldes at det er for tidligt for ham eller fordi vi ikke givet det tid nok endnu ved vi ikke.
Vi ser frem til dit svar.