Brev:
Delebarn - 2 år, 6 mdr.
15. september 2008
Alder:
2 år, 6 mdr.
Delebarn - 2 år, 6 mdr.
Hej Helen
Mit barns (2,5 år) far og jeg bor ikke sammen. Hun er sammen med ham hver anden weekend og 1 dag i ugen.
Når jeg er den der henter hende fra samvær er der ikke de store problemer, men hvis han afleverer hende hos mig græder hun ulykkeligt, vil ha sin far og vil med ham hjem igen. Det skal lige siges at jeg er en rigtig god mor og hun har de bedste forhold boligmæssigt - hun er også glad for sin dagpleje, men hun vil ikke så gerne med hjem når jeg henter hende dér. Hvordan i alverden kan det forklares. Hun elsker mig - siger det, og giver udtryk for det. Dette er jeg slet ikke i tvivl om, og jeg synes vi har det rigtig godt sammen.
Jeg bor alene med hende. Faren bor hos noget familie med børn, så der er naturligvis familiehygge som hun ikke har hos mig.
Kan du forklare hvad der sker med hende, og hvad jeg kan gøre for at hun ikke skal være så ked af det? Det er sønderrivende at være vidne til og jeg føler mig magtesløs - og mindreværdig