Svar: Morgenmad - 14 mdr.
15. september 2008
Alder:
14 mdr.
Kære Brit
Der er ikke noget problem i, at I giver Sebastian havregrød dagligt som morgenmad. Det er en fin grød at starte dagen på, det lægger en god bund og giver fin energi op af formiddagen.
Han skal naturligvis spise varieret i løbet af dagen, have sine mellemmåltider, spise både brød, grøntsager, frugt, ris, pasta, kød, fisk osv. men at starte dagen med det samme er helt fint, - især når der er tale om noget så godt som havregrød :o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske