Brev:
Morgenmad - 14 mdr.
15. september 2008
Alder:
14 mdr.
Morgenmad - 14 mdr.
Hej Helen
Vi giver vores søn Sebastian på 14 mdr. havregrød hver morgen (1 dl. havregryn + 2 dl. mælk) er det fint, eller burde vi variere lidt?
Venlig hilsen
Brit