Brev:
Afviser flasken - 9 mdr.
15. september 2008
Alder:
9 mdr.
Afviser flasken - 9 mdr.
Hej Helen,
Så har jeg brug for din hjælp igen.
Min datter på 9 måneder er inden for de sidste dage begyndt at afvise flasken fuldstændigt. Hun tager 2 tårer og så kaster hun hovedet tilbage og begynder at græde, hvis man forsøger igen.
Vi har tidligere haft god succes med at give hende flasken sovende, men heller ikke dette kan vi længere. Hun vågner og begynder at græde. Vi har prøvet at tilbyde den, når hun er træt, frisk, sovende osv. men intet virker.
Jeg prøver i løbet af dagen, at give hende så meget som muligt i kop, men hun når på ingen måde op på minimumindtaget på 400 ml. på denne måde. Hun er i forvejen et småtspisende barn, så det er ikke fordi hun fylder sig med grød, mos og lign.
Hvad søren skal vi stille op for at hun får dækket sit behov eller hun vil tage flasken igen?
Med venlig hilsen
Mette