Brev:
Dårlig mave - 2 år, 1 mdr.
14. september 2008
Alder:
2 år, 1 mdr.
Dårlig mave - 2 år, 1 mdr.
Hej Helen
Min søn på 25 mdr, har den sidste 1½ mdr haft dårlig mave. Han har ikke haft den mest harmoniske mave nogensinde, det blev markant dårligere for 1½ mdr siden samtidig med at han fik hånd, fod og mundssyg efterfulgt af 3-dagesfeber.
Det er har været en del diare, så det løb ud af hans ble. Oftest er det lidt mere fast end diare, men så er det bare meget ofte. Specielt om morgenen, hvor han også vågner af at han skal lave pølser og græder.
Han spiser ikke slik og sukker, men f.eks. havregrød, rugbrød, fiskepålæg, leverpostej, gulerødder, og så elsker han frugt. Vi har dog ikke givet ham vindruer/rosiner de sidste 2 mdr.
Hans afføring er blevet undersøgt og der er der ikke noget, og lægen vil lige se tiden an. Men 1½ mdr er da nogen tid. Har du nogen råd? Kan vi give noget tilskud, der kan hjælpe på maven?
Med venlig hilsen
Louise