Brev:
Hjemmelavet grød?
13. september 2008
Alder:
4 mdr.
Hjemmelavet grød?
Hej Helen.
Tak for dine tidligere råd. Jeg blev anbefalet at starte op på grød når hun er 4 måneder - dvs i næste uge. I den forbindelse har jeg nogle spørgsmål.
Jeg var ude og kigge på grød, i det færdiglavede grød risgrød f.eks. var der også pære og banan. Jeg tænker at det fra starten giver alt grøden en sød (frugt sukker) smag, er det hensigtsmæssig? Jeg tænker på at hun lærer at alt smager sødt i forhold noget smager ikke sødt og noget smager sødt? Hvad tænker du om det?
Så jeg har tænkt at jeg vil lave hjemmelavet grød til hende, men mangler lige nogle "opskrifter" Hvad gør jeg? Hvordan laves hjemmelavet grød? Og det helt store spørgsmål - kan man fryse grøden? Så jeg ikke skal stå og lave grød hver dag?
På forhånd tak
Henriette.