Svar: Er det snyd at putte sådan?
12. september 2008
Alder:
7 mdr.
Hej Pernille
Jeg synes det lyder som en rigtig fin fremgangsmåde - faktisk anbefaler jeg nogle gange at forældre netop fjerner tremmerne fra den ene side af barnesengen og kobler barnets seng og forældrenes seng sammen. Det gør det betydeligt lettere at få hende til at sove i sin egen seng, du kan berolige hende med din hænder uden at skulle stå op og du vil på sigt kunne sætte tremmer på og flytte sengen længere væk.
Det er bestemt et forsøg værd for jer og jeg glæder mig til at høre føljetonen :o)
Fortsat held og lykke med det.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske