Brev:
Dolomit
12. september 2008
Alder:
14 mdr.
Dolomit
Hej Helen
Hvad er din holdning til at give en dreng på 14 mdr. kosttilskuddet Dolomit (magnesium/calcium pulver)?
Vi giver ikke vores søn ret meget mælk (vi glemmer det simpelthen, og vi drikker ikke mælk selv).
Tak - Brit