Brev:
Sove på eget værelse - 6 mdr.
11. september 2008
Alder:
6 mdr.
Sove på eget værelse - 6 mdr.
Hej Helen,
Jeg går og grubler lidt over følgende :-) :
Vores søn er 1/2 år idag faktisk - og vi har besluttet os for at lave hans værelse fint og til at sove i.
Nu er spørgsmålet hvordan vi får en god og "smertefri" overgang fra vugge i soveværelse/vores seng til at sove på eget værelse?
Jeg har forsøgt at lade ham sidde i sin nye seng på værelset og vænne sig til den og værelset - har også prøvet at forsøge at få ham til at sove i sengen til middag, så han vidste hvor det var til aften osv. Men det går ikke - han bliver meget ked og kan slet ikke falde i søvn. Jeg har derfor taget ham med ind i soveværelset - og så sover han 2 sek efter. Ved det handler om tryghed - han har en bamse hver gang han skal sove og den har også fulgt ham i det nye værelse.. Hmm har du nogle forslag til om jeg skal lade ham ligge og være ked selvom jeg nusser ham og gir det en chance på hans nye værelse? eller det handler om tålmodighed?
Hilsen
Tina