Brev:
Min søn på to måneder vil gerne have kamillete
2. juni 2003
Alder:
2 mdr.
Min søn på to måneder vil gerne have kamillete
Hejsa,
Jeg har en dejlig søn på 2 mdr, der ikke vil spise om aftenen, han får flaske og har en rimelig fast rytme med at spise hver 3 time. Men når vi kommer til aftenen vil han kun have kamillethe, selv om får det i løbet af dagen, han drikker ca 150 ml kamillete i løbet af dagen.
Jeg tror ikke at det er fordi at han er for træt til at spise, da han ikke gør nogen tegn på træthed. Hver aften når han bliver tilbudt sin mælk, græder han bare, så gode råd søges.
Malene.