Brev:
Tillidsfuld
2. september 2008
Alder:
11 mdr.
Tillidsfuld
Kære Helen!
Vi har en dejlig datter som fylder 1 år om en uge. Hun er en rigtig livsglad pige, med masser af mod på livet. Hun startede i dagpleje for knap en måned siden, og også her er det gået meget nemmere end jeg havde forestillet mig.
Hun har kun i en kort periode været lidt morsyg, men hopper ellers nærmest i armene på hvem som helst, og inderst inde kan jeg mærke en eller anden bekymring for det fordi hun er så tillidsfuld. Hun er blevet passet igennem det sidste år (hvis vi har skullet noget), men kun hos hendes bedsteforældre og et nært vennepar. Hun har overnattet 3 gange (bedsteforældre), og det er gået rigtig fint. Hun har en meget stærk tilknytning til sine bedsteforældre, og ser dem mindst en gang om ugen.
Nu arbejder både min mand og jeg, og nu tænker jeg om det pludselig er alt for meget. Hun kommer i dagpleje mellem 7.30-8.00 og jeg henter hende mellem kl.14.30 og 15.00 mandag, tirsdag og torsdag. Onsdag hentes hun kl. 16.00 og fredag kl. 14.00.
Jeg har egetlig svært ved at beskrive hvad det er jeg er bekymret for, men det handler meget at hun bare falder ind lige meget hvor og hos hvem hun er, og det bør vi være rigtig glade for, men er hun så tillidsfuld over for andre fordi hun mangler noget hos os???
Håber du kan finde hoved og hale i mit brev, det er svært at formulere!
Kærlig hilsen
Maria