Brev:
En lille pige
1. september 2008
Alder:
22 mdr.
En lille pige
Hej Helen
Min datter er 22 mdr gammel og vejer 11 kg og er 79 cm høj. Jeg er en smule bekymret for at hun har et vækst problem eller lign. Hun var også meget lille, da hun blev født: 2500 gram og 47 cm lang, så hun har altid været lille. Hun var vokset de ønskede 25 cm. ved sin 1-års undersøgelse, så det er først her på det sidste jeg igen er begyndt at bekymre mig om det. Når jeg ser andre børn på hendes alder er de for det meste væsentligt højere end hende. Tror du jeg skal være bekymret.
Hun spiser store mængder mad og har altid gjort det - og kan lide mange forskellige ting. Hun virker som en lidt slank pige men alligevel med smilehuller på armene og deller på lårene. Hun virker meget harmonisk ift højde og vægt, men er altså meget lav.
Hun er super aktiv, løber rundt, klatre op på alt, tager strømper og sko af og på og hendes sproglige udvikling virker god: Hun gentager alt og siger flere ord sammen.
På forhånd tak for dit svar.
Med venlig hilsen
Helle