Brev:
Rokker når han sidder
30. august 2008
Alder:
10 mdr.
Rokker når han sidder
Hej Helen
Nu er drengene så blevet 10 mdr, stadigvæk født 7 uger for tidligt.
Jeg ved ikke hvor meget jeg skal oplyse dig for at give dig mest muligt hjælp.
Det drejer sig om at den ene af drengene sidder og rokker. Det kan være når han sidder og spiser på gulvet eller leger. Det er kun med overkroppen han rokker.
Mikkel som han hedder sidder flot selv, kan selv komme ned på maven. forsøger at komme op på alle 4. Kan rejse sig selv, når vi holder ham i hænderne og står fint, når han holder os i hænderne.
Vi afventer fys da de er meget hypermobile og derfor skal hun tjekke om det hæmmer deres udvikling.
Det der bekymrer mig er hans rokken det minder lidt om autisme, synes jeg. Måske er jeg bare over bekymret. Men meget rart at få det af eller bekræftet af en fag person.
Med venlig hilsen
Stine og Mikkel