Brev:
Hvordan vurderer jeg mit barns trivsel?
2. juni 2003
Alder:
3 mdr.
Hvordan vurderer jeg mit barns trivsel?
Hvor meget skal man forvente, at et barn på mellem 2 og 4 måneder tager på om ugen? Hvad skal primært lægges til grund for at vurdere barnets trivsel, vægten eller barnets velbefindende?
Anja