Brev:
Ofte mad om natten - 7 mdr.
21. august 2008
Alder:
7 mdr.
Ofte mad om natten - 7 mdr.
Hej Helen.
Tak for dit svar fra tidligere spørgsmål. Jeg kan helt bestemt bruge det.
Jeg giver stadig min datter flaske om natten. Hvad kan jeg gøre for at vende hende af med det.
Hun kommer i seng imellem 19-21 hvor hun får en flaske vælling (135ml) Hun kan så vågne igen imellem 23-01 og er sulten. Igen imellem 02-04. Vågner så kl. 6.30-7.15 og er meget frisk.
Nogle gange tager hun kun en flaske i løbet af natten. Det svinger meget. Hun spiser bedst om natten og har altid gjort det. Nu da hun er en lille bestemt diva, stopper hun ikke skrigeriet før hun får sin flaske. Vand får hun af kop, da hun ikke vil tage det i flasken.
Kan det skyldes at hun fra starten har været vant til at få hver 3 time. Hun er et enkelt døgn for tidligt født, så hun skulle vækkes hver 3 time og få mad.
Håber at du kan hjælpe mig her.