Brev:
Vores datter på 9 måneder vil ikke spise
2. juni 2003
Alder:
9 mdr.
Vores datter på 9 måneder vil ikke spise
Vi har en datter på 9 måneder, som efter ½ potion grød stikker i et skrig og ville ikke spise mere. Det samme gentager sig til frokost efter ½ rugbrød, og ved aftensmåltidet er det helt galt! Hvad gør vi forkert!??? Hun vil ikke selv spise, smider det blot på gulvet! Hun er ellers glad og tilfreds, men vi frygter efterhånden måltiderne - hjææælp udbedes!
Påskehilsen
Lene ;-))