Brev:
Hvordan får jeg hende til at spise grønsager samt kød?
12. august 2008
Alder:
7 mdr.
Hvordan får jeg hende til at spise grønsager samt kød?
Hejsa
Jeg har en meget bestemt datter, som kun vil have frugtmos og havregrød med mme. Jeg har prøvet grønsagermos og kød, men hun lukker munden i som en østers. Jeg har dog fået gulerod og kartoffel i hende, men også kun som det eneste. Jeg holder en pause ligenu med grønsager/kød, men vil senere prøve igen.
Men har du nogle råd til hvordan jeg kan få hende til at spise grønsager samt kød.
Tak på forhånd.
Ulla