Brev:
Ærter og majs
12. august 2008
Alder:
7 mdr.
Ærter og majs
Kære Helen
En pige fra min mødregruppe siger, at ærter og majs most i grøntsagsmos kan være svære at fordøje for små børn (min søn er 7 måneder). Ved du, om dette er korrekt?
Mange hilsner
Marie