Brev:
Min datter på 5½ år har svært ved at sove om natten
2. juni 2003
Alder:
5 år
Min datter på 5½ år har svært ved at sove om natten
Min datter på 5½ år sover stadig ikke igennem om natten. Hun kan vågne 2-5 gange hver nat og kalde. Formentlig savner hun "bare" selskab men jeg er nervøs for at hun virkelig er bange og så skal hun jo mødes med andet end "nu må du altså ligge dig til at sove".
Jeg var selv meget bange for at sove alene da jeg var barn. Hun sover med en lille lampe tændt og med sin sovebamse. Hun bliver puttet kl. 19:30/20:00 men hun skal også op kl. 06:30.
Kommer hun for tidligt i seng ??? Findes der nogle gode råd udover kamillethe og et varmt bad der kan få hende til at sove roligt en hel nat ??? På forhånd tak.
Hilsen
En træt mor