Brev:
Søvn - 23 mdr.
3. august 2008
Alder:
23 mdr.
Søvn - 23 mdr.
Hej.
Vores datter, som fylder 2 år om en uge, sover forholdsvist meget..
Vi ligger hende i seng omkring kl 19, og så sover hun indtil kl 7 om morgenen. Nogle gange lidt længere, nogle gange lidt kortere..
Derudover får hun en middagslur på 2-3 timer. Alligevel kan hun nogle gange virke utrolig træt. Og vi ligger hende nogle gange endnu tidligere i seng, for ikke at hun skal gå rundt og ligne en lille zombie :-)
Men hvor meget søvn bør en lille trold på 2 år have brug for?
Med venlig hilsen
Christian