Brev:
Kravler?
1. august 2008
Alder:
8 mdr.
Kravler?
Kære Helen.
Min datter er nu 8.5 måned. De sidste 2 måneder har hun krøbet - først brugte hun bare armene til at trække sig frem, nu laver hun krydsbevægelser - men stadig på maven. Hun kommer fint omkring, dørkarme og andre forhindringer er ikke noget problem. For tiden øver hun sig i at "kravle" over ting - mine ben, over tværgående bordben og meget andet.
Jeg har læst at det er vigtigt for deres udvikling at de kravler - og dermed forstår jeg på alle 4 og ikke med maven nede. Kan jeg på nogen måde stimulere hende til at løfte sig op - eller er det fint som det er?
Kærlig hilsen
en stolt mor;-)