Svar: Knurren og bob-bob lyd
1. august 2008
Alder:
9 mdr.
Kære Lise
Det er helt normalt at børn har forskellige lyde. De skal hele lydregistret igennem og således både skrige højt og have de lidt dybe og mere knurrende og brummende svælglyde. Ligesom de i din datters alder også skal pludre i stavelser, - mama, dada, baba osv.
Om din datters lyd er forskellig fra andre børns tør jeg naturligvis ikke svare på ... har du ikke en sundhedsplejerske eller læge i din nærhed, som kan høre, hvordan hun taler og give dit et hint om hvorvidt det er normalt eller ej?
Fortsat held og lykke med dem begge:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske