Brev:
Knurren og bob-bob lyd
1. august 2008
Alder:
9 mdr.
Knurren og bob-bob lyd
Hej Helen
Nu snakker Alberte hele tiden, elsker at høre sig selv - da, da, ba, ba etc.
Freja siger også lyde, bob bob en gang imellem, men det lyder altså underligt, men hendes foretrukne lyd er sådan een lidt knurrende lyd??!? Er det normalt? Hun bruger den MEGET.
Kærlig Hilsen
Lise