Brev:
Salt i maden - 8 mdr.
31. juli 2008
Alder:
8 mdr.
Salt i maden - 8 mdr.
Hej Helen.
Håber du har haft en god ferie:)
Jeg har lige et lille spørgsmål angående salt i maden. Ronja spiser stort set det samme som os i løbet af dagen - dog tilføjer jeg ikke salt i maden som hun skal spise. Så langt så godt. Men jeg har lagt mærke til at der er salt i næsten al pålæg, og det er ret svært at finde noget uden salt i. Hvordan ved man om ens barn har fået for meget salt, og hvad er det egentlig der gør at det ikke må få salt?
Og hvornår er det at barnet må få salt i maden på ligefod med voksne?
På forhånd tak :-)