Brev:
Ryster på hovedet, er det normalt?
30. juli 2008
Alder:
9 mdr.
Ryster på hovedet, er det normalt?
Hej Helen
Her får du eet af de mere mærkelige spørgsmål :-)...
Freja er pludselig begyndt 1-2 gange om dagen at "ryste på hovedet"...hun kører hovedet fra højre til venstre ca. 3 gange til hver side...
Er det normalt?
Bedste hilsner
Lise