Abonnementsbetingelser
Opdateret: 21. maj 2018
Alle priser på NetSundhedsplejerske.dk er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Der opkræves ingen gebyrer ved betaling. Når du handler med NetSundhedsplejerske.dk indgås aftalen på dansk.
FORTRYDELSESRET - FULD TILFREDSHED ELLER PENGENE TILBAGE
HVIS DU FORTRYDER DIT MEDLEMSKAB INDEN 14 DAGE EFTER DET ER TRÅDT I KRAFT, KAN DU OPSIGE MEDLEMSKABET MED ØJEBLIKKELIG VIRKNING - OG FÅ ALLE PENGENE TILBAGE. DU SKAL BLOT RINGE TIL OS PÅ TELEFON 28 44 39 47 ELLER SENDE OS EN E-MAIL PÅ INFO@NETSUNDHEDSPLEJERSKE.DK OG OPLYSE, AT DU ØNSKER AT GØRE BRUG AF DIN FORTRYDELSESRET - SAMT GIVE OS DE NØDVENDIGE BANKOPLYSNINGER (KONTONUMMER OG REGISTRERINGSNUMMER), SÅ VI KAN BETALE DIG PENGENE TILBAGE. DU FÅR NATURLIGVIS DET FULDE BELØB TILBAGE.
Om brug af brevkassen
Når du som medlem bruger brevkassen, vil du vil få direkte svar pr. email til den email adresse, du har indtastet i din medlemsprofil. Brevkassen holder ferielukket ca. 6 uger om året.
Bemærk, at du er garanteret anonymitet i de spørgsmål og svar, vi publicerer, selvom din profil indeholder oplysninger om blandt andet 'navn', 'adresse' og 'e-mail', da vi kun bringer den signatur, du selv skriver, når du sender dine spørgsmål. Dine spørgsmål og tilhørende svar betragtes derfor ikke som personlige oplysninger.
NetSundhedsplejerske.dk forbeholder sig ret til at publicere alle spørgsmål og svar her på NetSundhedsplejerske.dk og i andre medier. Vi videregiver naturligvis aldrig dine personlige oplysninger.
Alle spørgsmål besvares på dansk, men vi besvarer også gerne spørgsmål, der er stillet på norsk eller svensk.
Dine personlige oplysninger
Når du melder dig ind i Medlemsklubben, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:
- Dit navn
- Din adresse
- Din e-mailadresse
- Dine betalingsoplysninger
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger kun med det formål at kunne ekspedere dit køb, administrere dit abonnement og levere svar fra brevkassen via e-mail (og eventuel velkomstgave via post) til dig.
Det vigtigt for os, at du er tryg ved, hvordan vi opbevarer og anvender dine persondata. Derfor har vi en klar Privatlivspolitik om, hvordan vi behandler de oplysninger, du giver os, på en ansvarsfuld måde, med respekt for dit privatliv og selvfølgelig efter gældende regler på området. Denne Privatlivspolitik er derfor gældende for dit abonnement.
Du kan læse vores Privatlivspolitik her, og skan læse om dine GDPR rettigheder her.
Opsigelse af medlemskab
Hvis du har valgt et forudbetalt medlemskab kan/skal det ikke opsiges. Det udløber automatisk, når perioden slutter. Har du derimod valgt et månedligt abonnement, kan du til enhver tid opsige dit medlemskab ved at ringe til os på telefon 28 44 39 47 eller sende os en e-mail på info@netsundhedsplejerske.dk. Du kan også benytte udmeldelses-funktionen på medlemssiderne.
En opsigelse af et månedligt abonnement har virkning fra indeværende periode (måned), hvis du siger op inden 2 dage før indeværende periode udløber. Ellers vil opsigelsen først have virkning fra den næste periode (måned). Det betyder, at du kan standse alle fremtidige betalinger øjeblikkeligt blot du opsiger dit abonnement inden den 28. i en måned.
Indmeldelsesgebyr
Dit medlemskab aktiveres automatisk, når du har godkendt din betaling af medlemskabet. Første gang du køber et medlemskab, skal du desuden betale et indmeldelsesgebyr, som dækker oprettelsen af dig som medlem.
Størrelsen af indmeldelsesgebyret er tydeligt angivet på indmeldingssiderne og på den ordrebekræftelse du modtager via e-mail.
Løbende medlemskab og månedligt medlemsgebyr
Hvis du vælger et månedligt abonnement får du automatisk et løbende medlemskab, der betales månedligt forud. Den første månedsbetaling falder sammen med din indmeldelse, mens alle fremtidige månedsbetalinger sker i begyndelsen af hver måned. Medlemskabet løber til det opsiges.
Ved indmeldelsen betales således oprettelse og en måned forud. Derefter hæves det månedlige abonnement hver måned. Denne månedlige betaling sker altid i begyndelsen af hver måned og ikke på månedsdagen for din indmeldelse. Når du opsiger dit månedlige abonnement, vil du bevare din adgang til medlemsklubben indtil månedsdagen for din indmeldelse - selv efter dine betalinger er ophørt.
Den månedlige abonnementspris er angivet på indmeldingsiderne og på den ordrebekræftelse, du modtager via e-mail, efter du har godkendt din betaling af medlemskabet.
NetSundhedsplejerske.dk forbeholder sig ret til at ændre det månedlige medlemsgebyr. Du vil få besked om dette via e-mail med en frist på mindst 14 dage før sidste opsigelsesfrist for næste måneds medlemskab. Du vil altså kunne opsige dit medlemskab efter at have modtaget beskeden om det ændrede medlemsgebyr, således at du ikke skal betale den efterfølgende måneds medlemskab til ændret pris.
Betalingsmåder
Du kan betale med betalingskort (Dankort, MasterCard, Visa-Dankort, Maestro, Visa Electron og JCB understøttes pt.)
Der opkræves ikke gebyr ved betaling med betalingskort.
Ved betaling med betalingskort skal du opgive dit betalingskortnummer, udløbsdato og kontrolcifre. Herved godkender du indmeldelsen i Medlemsklubben på NetSundhedsplejerske.dk.
Når du har godkendt betalingen vil NetSundhedsplejerske.dk automatisk få PBS til at kontrollere, at oplysningerne er korrekte, og at betalingskortet ikke er spærret. Hvis transaktionen ikke kan godkendes, vil du få besked med det samme.
Når din betaling er godkendt, bliver du med øjeblikkelig virkning medlem af Medlemsklubben. Beløbet trækkes samme dag eller i løbet af få bankdage på dit betalingskort. Du vil få en ordrebekræftelse sendt til den e-mail adresse, du har angivet i forbindelse med din indmeldelse. I ordrebekræftelsen står bl.a. et referencenummer, som du kan bruge som reference overfor NetSundhedsplejerske.dk.
Husk, at medlemskabet løber indtil det opsiges, hvis du vælger et månedligt abonnement. Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab ved at ringe til os på telefon 28 44 39 47 eller sende os en e-mail på info@netsundhedsplejerske.dk. Manglende betaling gælder IKKE som opsigelse. Du hæfter for din abonnementsbetaling indtil abonnementet er opsagt.
Oprettelse, fornyelse og sletning af betalingskortoplysninger
I forbindelse med betaling med betalingskort håndteres alle kortinformationer og kommunikationen med PBS igennem QuickPay, der drives af pil.dk - Professionelle Internet Løsninger ApS, F.G.E. Rostrups Vej 2 - 8000 Århus C. NetSundhedsplejerske.dk gemmer ikke betalingskortinformationerne, de slettes fra systemet i samme øjeblik de er blevet videresendt til QuickPay. QuickPay giver istedet NetSundhedsplejerske.dk en anonym kundekode, der benyttes ved fornyelse af abonnement.
QuickPay bliver i den forbindelse årligt auditeret af PBS for at sikre at sikkerheden er i orden hvilket blandt andet indebærer at betalingskortinformationer lagres i krypteret form og at alle relevante databeskyttelses-regulativer og love overholdes.
Hvis du har fået nyt betalingskort eller hvis det angivne betalingskort er udløbet, er spærret eller på anden måde ikke længere kan bruges, skal der indgås en ny abonnementsaftale. Du vil blive slettet som kunde hos QuickPay og NetSundhedsplejerske.dk kan ikke længere indkræve betaling på kortet. Dine kortoplysninger slettes hos QuickPay og din adgang til Medlemsklubben stilles i bero. Du vil i den forbindelse modtage en e-mail med instruktioner om hvorledes du ved at gå ind på Medlemsklubben på NetSundhedsplejerske.dk fornyr kortoplysningerne og genaktiverer din adgang til Medlemsklubben. Dette gør du ved at logge på her: www.netsundhedsplejerske.dk/forny.
I forbindelse med opsigelse af dit abonnement vil du blive slettet som kunde både hos NetSundhedsplejerske.dk og QuickPay.
Juridisk information
Medlemsskabet til NetSundhedsplejerske.dk er strengt personligt. Det er derfor ikke tilladt at videregive eller udlåne sine adgangsoplysninger til andre. Materiale downloadet fra medlemssiderne må ikke videregives, kopieres eller offentliggøres uden særskilt skriftligt accept fra NetSundhedsplejerske.dk. Overtrædelse af ovenstående vil føre til øjeblikkelig ophævelse af medlemsskab.
Klage
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på telefon 28 44 39 47 eller sende os en e-mail på info@netsundhedsplejerske.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: http://ec.europa.eu/od