Brev:
Mørklægning af barnevognen
14. juni 2008
Alder:
10 mdr.
Mørklægning af barnevognen
Hej Helen!
Min datter har igenne lang tid ikke sovet ret meget om dagen max 45 min adgangen formiddag og eftermiddag. Når hun vågner efter 45 min får hun sutten, hun ser stadig træt ud og derfor forsøger vi at trille hende i søvn igen, men hun er død nysgerrig ligger og hiver ned i barnevogns betrækket og kigger på os. Hun står op ca kl 6 om morgenen og hun er meget svær at strække bare til kl 19:30 om aftenen. Hun er død træt allerede under aftensmaden.
Forleden dag forslog min kæreste at vi satte et håndklæde for så der var mørkt i barnevognen og hun ikke kunne se os hvilket har resulteret i at vores datter sover 2-2 1/2 time ad gangen hvilket hun ikke har gjort siden hun var ca 3 mdr.
Nu er mit spørgsmål om det er en dum løsning at mørklægge barnevognen for at få hende til at sove længere? Hendes værelse er også mørklagt når hun skal sove til natten.