Brev:
Spiser ingenting
13. juni 2008
Alder:
3 mdr.
Spiser ingenting
Hej Helen.
Ja så er jeg her igen ... Nu er jeg snart ved at gå ud af mit gode skind.
Min søn Oskar på 3 mdr. spiser ikke ret meget ad gangen. Han er begyndt at få en del MME (blå og grøn allomin) men det har egentlig været "hele hans lille liv" han ikke har ville spise ret meget ad gangen ...
Han tager rigtig fint på, som jeg skrev i et tideligere brev tager han ca. 300 gram på om ugen. Men jeg er ved at være rigtig godt og grundig træt af at han konstant vil spise.
Han spiser lige så toppen af mætheden er dækket og det vil sige aller højest 100ml. adgangen. Oftest kun 50-70 ml. adgangen.. og så går der jo kun 1-1½ time og så er han sulten igen. Jeg føler hele min dag går med at han skal spise, så når han lige at bøvse af og blive skiftet og så er han sulten igen. Den første halve time efter han har spist, kan jeg næsten ingenting lave med ham, da han ellers gylper alt for meget op igen.
Jeg når ikke rigtig at få lov at hygge med ham, lege med ham og aktivere ham. Når han får grøn allomin spiser han mest og der har jeg faktisk oplevet at han spiste 200 ml. på en gang. Men så er det os som om det ryger lige igennem ham og så kommer der bare rigtig meget aff. i løbet af ingen tid og derfor synes jeg jo at han skal have andet end grøn allomin, da det er lige som om det ryger lige igennem.
Jeg synes også det er synd for hans lille mave at han skal spise lidt hele tiden, i stedet for at blive ordentlig mæt. Ødelægger det ikke hans lille mave???
Håber du kan hjælpe mig.
På forhånd MANGE tak.
Med venlig hilsen
Louise