Brev:
Det er kun far, som dur
13. juni 2008
Alder:
12 mdr.
Det er kun far, som dur
Hej Helen
Ja, jeg har fået hjælp og råd fra dig før, så nu prøver jeg igen.
Leah er lige blevet 1 år, er en glad pige, der udvikler sig som hun skal. Jeg gik hjemme med hende indtil hun var 8 mdr, hvor hun startede i vuggestue, det var en svær start, hvor hun var meget syg og var ked af det/vred når hun var dernede. Så det tog sin tid inden hun var indkørt, det var hun faktisk ikke før jeg startede på arbejde da hun var 11 mdr. Det har siden da været far der afleverer og henter og det går supergodt dernede nu.
Mit 'problem' er nu, at det kun er far der dur. Han kan kun trøste, og det er ham hun vil over hos, hvis hun ser ham. Jeg kan godt have hende hvis han ikke er der.
Men de sidste to aftener er hun vågnet en times tid efter at hun er blevet lagt, har været meget ked af det, og har ikke ville have sin sut, og det er mig der er gået derind til hende, men hun skriger, græder og vil ikke være hos mig (jeg har taget hende op), jeg er rolig og snakker dæmpet til hende, men hun bliver bare mere og mere rasende/ked af det. Tilsidst får far hende og så holder hun op med det samme.
Det gør ondt på mig, at hun ikke vil trøstes af mig. Er det fordi det er far der har det meste af tiden med hende (mht vuggestuen)? Og hvad kan jeg evt gøre for at det bliver bedre? Jeg savner hende jo også og vil gerne være sammen med hende ligesom far.
Hun er flaskebarn og far har også været meget på banen mht det.
Vi har en dreng på knapt 4 år som, når Leah helst er hos far, så har jeg ham om morgenen og aften (jeg bringer og henter ham i Børnehave).
Er det normalt i en periode at det kan være sådan eller... Jeg ved også godt at det ikke er noget hun gør bevidst eller for at gøre mig ked af det. Men jeg kunne godt tænke mig at det blev bedre.
Kærlig hilsen
Henriette